Ydelser

Vi kan li’ at bogføre og sørger for, at tallene altid passer

HeCaRegnskab er din indgang til alt inden for bogføring og regnskab.

 

Rådgivning
Udover vores konkrete ydelser tilbyder vi også rådgivning, for eksempel til iværksættere og nystartede virksomheder, der søger hjælp og vejledning til et godt set-up for deres bogføring og regnskab – som samtidig er rimelig prissat.

Vi efteruddanner os og holder os løbende ajour med ny lovgivning, lovforslag og ny praksis indenfor vores fag. Det er din garanti for den bedste service og rådgivning.

I forhold til revisionen af dit regnskab samarbejder vi med flere revisorer, og har du et udtrykkeligt ønske om en bestemt revisor, er det ikke noget problem

 

Bogholder eller revisor?
Det er næsten som at skyde gråspurve med kanoner, hvis du beder en registreret eller statsautoriseret revisor om at varetage din bogføring. Det er langt billigere at benytte en bogholder til at stå for den løbende bogføring og så lade din revisor – eller en af de revisorer, vi samarbejder med – stå for den afsluttende revision af årsregnskabet.

Der er også virksomheder, som vælger selv at stå for bogføring. Her bør du afgøre, hvordan du bedst bruger din tid. Bogholderen kan i de fleste tilfælde nok løse en bogføringsopgave både hurtigere (og dermed billigere) end dig selv, og samtidig er du sikret, at der ikke sker fejl. At alt er korrekt, også når det afleveres til revisor. Dermed bliver revisionen af regnskabet også hurtigere og mere smidig.

 

Hos os eller hos dig
Vores kunder har alle forskellige behov, krav og ønsker – og vi bestræber os på altid at imødekomme dine krav og ønsker.

Du kan frit vælge, hvor vores samarbejde skal foregå. Om vi skal arbejde fra vores eget kontor – eller om du ønsker, at vi skal sidde hos dig. Vi arbejder i alle økonomisystemer og derfor vil vi fra første time fungere som en medarbejder i virksomheden.

Du kan samarbejde med os omkring et bestemt antal timer, tidsafgrænsede opgaver eller den komplette bogføring for dig. Det kan være en dag pr. kvartal, måned eller uge – og du kan hurtigt tilpasse omfanget af vores samarbejde til dit aktuelle behov.

Har du ikke adgang til et eget økonomisystem, er det også muligt for dig at have dine bilag og dit økonomisystem hos HeCaRegnskab. Det er både billigt og nemt, og er din garanti for, at der altid er tjek på din bogføring og økonomiske administration.

Vores kernekompetence er:

Bogføring
Indtastning af bilag
Kasse- og bankafstemninger
Moms og lønsum – og indberetning heraf
Udarbejdelse af balancer mm.

 

Kunder og kreditorer
Fakturering
Vedligeholdelse af debitorer og kreditorer
Betaling af kreditorer

 

Løn
Lønbehandling og indberetning (for funktionærer og timelønnede)
Refusion (ved barsel og sygdom)
A-skat, AM mm.

 

Årsregnskab
Gennemgang af balancen
Klargøring og kontakt til revisor

 

Øvrige services
Korrespondance til myndigheder og banker
Budgetopfølgning
Anlægskartotek og beregning af afskrivninger
Generelle administrative opgaver

 

Er der nogle opgaver, du savner her, og som du godt kunne tænke dig at få hjælp til, så kontakt os gerne for en dialog.